Syrran kommer hem!

OMG!!

inte mindre än den 17 Juni kommer min syster anläda till göteborg. 17 juni är samma dag som jag går ut nian. Och min syster kommer kunna se mig sluta nian och det är jag verkligen glad över! Jag själv var inte på Celies avslutnig , jag sov!

Vi hade varit på klassresa på öland och ingen hade sovit. Minns att jag gjorde mig fin inför avslutningen när jag kom hem men deckade i soffan. När jag vaknade var hela släkten där jag fick panik. Jag missade min syrras avslutning och ingen hade kunnat väcka mig.

Så vi får se om Celie tänker sova bort sig från min med ;)!

Tänk att hon ens aldrig sätt Mode huset?! haha ! Hon har hur mycket som hällst att ta igen här hemma som hon missat. Men by the way , hon har fått världens upplevese i USA! Och jag kan knappt vänta på att jag också åker till USA.

Kommer ni Läsa om : Celiys lillasyster i USA då? i hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0