Fy vilket väder.

Ja , shit va kallt det har varit denna vintern.
Jag har alltid ogillat snö, enda sen jag var liten. Visst är de mysigt och fint att se på men när de smälter är det inte alls kul att vara ute. Speciellt inte när man helst bara vill sätta på sig kortbyxor och finskor på den tiden av året.

Idag har jag suttit och läst igenom alla mina reseböcker från EF.
allt mellan resetips och om vad en glass, ett hårfrisörbesök, en biokväll eller en prom night kostar.
Jag hoppas verkligen att jag kommer till en stat där de är ganska så lagom klimat.
Jag har ingen lust att packa väskan med vinterkläder och annat.
Fast egentligen spelar de nog ingen roll vart jag kommer, jag är väl mindre glad om jag blir utsatt i kalla stater men jag tror på ödet.
Ett år som utbytesstudent ska betyda lärdommar, och de finns nog en mening med allt i livet.
Både de jobbiga och härliga studerna.






stå ut med att jag inte orkade vända på denna bilden.
De måste vara en utmaning att läsa min blogg också... right?
Vänd på datorn om de stör dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0