Baby im in love

Innan min kära syster åkte till USA tog hon med våran bästa plattång.
Så nu i 8månader har jag levt på en gammal, som både förstör håret och funkar piss.
Och så som jag lever nu fungerar det helt enkelt inte. eftersom jag står på scen 2-3 gånger i veckan så blir det en hel del styling i håret. och det sliter verkligen ut hela mitt hår!

Så idag tog jag iniativet och köpte mig en plattång men även locktång. Icurl heter den och ser ut såhär.

i vanliga butiker ligger priset på 800-900kr . Men om du köper den hos netonnet kostar den bara 590kr!

jag råder er att köpa denna, speciellt om ni gillar att både platta och locka håret som jag:) Även om mitt hår är sjukt självlockigt brukar jag lägga lite finare lockar i överhåret med denhär.  Sen värms den bara upp på ca 30 sekunder. Super!


Senast jag klippte mitt hår var det verkligen totalt slitet!

då gick håret från att vara såhär långt     till att bli såhär kort! minns att jag hatade det. Tur nog att det återfått sin längd så jag kan börja spara till ennu längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0