Bild

Heeey,
Jag tänkte bara ladda upp en bild som jag gjorde när Celie var hemma här i Sverige. Bilden säger allt! ;)


"When the bitch is sleeping, I'm the queen"

Och precis så är det nu om dagarna. Jag har tillgång till alla snygga kläder hon lämnade hemma (jag snor dem hela tiden). Och så har jag nu 2 rum, hur nice är inte det!? :D Och jag slipper att bråka om datorn, plattången, badrummet. Jag har allt för mig själv! Visst saknar man syrran men just nu "I'm the queen".

xoxo
/ T


HAHA, Tycker ni inte att jag också ska sno syrrans xoxo? ;) Jag menar, jag snor ju hela hennes rum så varför inte sno åt sig hennes sätt att säga hejdå med? Nja, kanske inte..

Hejdå
/ Retstickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0