Den sista föreställningen

Jag slänger in ett litet inlägg mitt i stressen.

jag håller just nu på att fixa en form av voffel frisyr som kommer ta mig ca 1 timma! haha , no life.
Men ikväll är faktiskt sista gången för iår som jag går upp på den scenen med Mönsteråsrevyn.
Dagen till ära, alltså våra 2 sista föreställningar ska vi spela in filmen :) ! Den gammla finns redan att köpa på våran hemsida. Men snart fyller vi på med den nya också ! Och för er som inte fattar så är det alltså revyn som vårat filmteam ska filma!


skulle egentligen lagt in massa bilder här!
men eftersom hela blogg.se verkar lagga upp sig så fungerar det inte så ni får dom på söndag. + ett videoinlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0