Im bad

Haha , celie blir åter igen ägd över att jag inte ens fått en enda fråga om Celie :) so synd!
Kanske beror en del på att jag själv inte sagt till vänner eller bekanta som inte läser syrransblogg att jag faktiskt själv har en. hah!

Men...

Åter igen , förlåt för jag är grymt seg på att blogga. Men LOVAR totalt lovar att detta är sista gången jag kommer vara seg.
jag jobbar bara denna helg också och sen kan jag pusta ut ! Och då kommer även bloggen bli mer personlig and i hope you guys will like it :)

En fråga jag ivarje fall fått är hur gammal jag är`?
vad tror ni? tio..? tolv kanske ..? Haha

Sanningen är den att jag fyller 16 iår , alltså född 94 precis som de flesta wanna be fjortisbloggare.
Trodde ni jag var ynge? kanske äldre? i vanliga fall brukar folk tro att jag är äldre. Flera har förväxlat Celie och mig och trott att jag är stora syrran. Men man skulle bra lika gärna kunna tro att jag var yngre, jag bjuder på mig själv och är nog inte de minsta rädd för att göra bort mig. Jag är nog omogen när de gäller sådana saker också ;) haha.

Nu ska jag återgå till mitt normala liv, ska ta hand om mig själv och koppla av i ett bubbelbad! how nice

vårt minibubbelbad är helt underbart. Dock en bild från innan vi flyttade in.
Alltså inte våran pall och så!


Förövrigt älskar jag vår lägenhet. Mitt rum är de finaste ofc, Kanske för celie inte ens varit i lägenheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0