Tillbaka!

Hey!
Förlåt alla läsare att jag inte uppdaterat men jag har ju ett jobb och skola att sköta så det har varit lite mycket just nu. Ni vet jag är ju inte lika lat som min syster som är i ett annat land på semester och vilar upp sig. Ja Norge är ju ett mycket fint land. Visst så saknar Norge solsken men att ta ett dopp i sjön och basta efteråt är vardag för Celie nu mera.. Nej nu ska vi nog ta och lämna Norge, alla vet ju ändå att det bara var ett skämt.

Ni undrar säkert vad jag jobbar med? Jo jag dansar i en show under helgerna och ska förmodligen vara med i Let's Dance snart. ;) Eller inte..

Min syster har under de senaste dagarna varit mycket frånvarande. Hon skriver att det är för att hon har mycket att göra eftersom hon nyss börjat friidott. HAHA! Tror ni det själva eller? Att Celie har börjat friidrott? Nejnej, hon har blivigt en stolt medläm i "the math club"! Celie ringde hem till mamma & mig härromdagen och berättade allt, och jag lovade att hålla det hemlig.. ( trodde hon ja mohaha! )

Härromdagen så la Celie ut massa 14-is bilder på sig själv. Kolla här!
Men jag tänker allt bjuda på de värsta! Se bara här!










Fjortis! Fjortis! Fjortis!

/ Tualuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0