to be famous

Hi , I just wanted to say Hi and say that im alive !
Stickan här igen ! eller kanske jag bara ska kalla mig Retstickan eller Tua.

Hur som hällst ska jag dra till skolan om ett par minuter, sen när jag är hemma kommer min lilla taxi och hämtar mig och kör mig till mönsterås :) eftersom jag kände att jag behövde rampljus så är mitt jobb numera att Dansa och stå på scen i Mönsteråsrevyn. Om någon vill se den berömda Celiyslillasyster dansa så har vi 8 föreställningar till.

efter jobbet ska jag och MIN mamma celiys med kanske planera en överaskningsfest. Den kommer bli så bra alltså, kan knappt vänta.
Och nu tänker ni , aha till när Celiy kommer hem då eller? haha neej skulle inte tro det. Nu när jag är mammas prinsessa tänkte vi fira att jag är så himmla bra. Festen hålls den 23 maj då Celiy fyller 18. Men who cares? Nu kan hon ju ta hand om sig själv, familjen funderar på att kasta ut henne redan nu så det ska nog inte bli några som hällst problem.

Här är en bild på mina mig , Alina och Felicia innan vi gick upp på scen förra veckan!



xoxo
celiys lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0