Tomt

Att Celie inte bor hemma nu mera har gjort så att saker och ting verkligen har förändrats och allt är annorlunda. Det är inte bara Celie som är borta, utan också hennes liv. Huset är nu mera tomt av henne. Det är som hon packade resväskan och tog hela sin omgivning med sig. Nu när Celie inte är hemma så är hennes kompisar inte här längre. Hennes rum står tomt med massa flyttkartonger i det. Man hör aldrig ljud ifrån hennes rum, ingen som spelar musik, eller som tittar på tv, fönar håret eller skricker: När är maten klar!?. Hon tog sitt liv och gick.

Posetiva saker:
Jag får mer plats och kan nu ha alla mina kompisar hemma! MOHAHA!
Jag kan nu vara inne i Celies rum hur mycket jag vill utan att hon kan bli arg.
Jag har kunnat läsa hennes dagböcker 3 gånger om nu. :D OMG, om ni bara visste..!
Jag kan sno kläder hon lämnade kvar.
( Celie kommer döda mig när hon ser detta. HAHA! )


Detta var Celies liv innan hon åkte.

/ Tualuva

Kommentarer
Postat av: Allgren

blanda inte in mig i de här :(

2010-03-22 @ 07:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0