Guess whos back?

Förlåt!

jag måste vara den tråkigaste systern i världen. Dels för jag inte alls kan uppdatera och skriva flera inlägg om typ ingeting som celie kan. Och dels för jag har to much to care about.

Men till skillnad från Celie så har jag faktiskt ett jobb att sköta!
Det är kanske inte så konstig varför Celies vänner och bekanta i Usa tror att jag är stora systern i familjen?



När vi var mindre brukade tillochmed jag alltid veta mer än Celie. Jag visste va svåra ord betydde, hur man satte på en tävttmaskin och hur man lagade mat. Allt detta fick jag lära Celie, fast jag är hennes lillasyster(!)

Celie har både varit som en stora syster och som en lillasyster för mig. Hon är den sorts tjej som verkar vara mammas lilla flicka. Men some times she´s not ;)! Och vi ska inte ens ta upp hennes fjortis tider. Minns det som den hemskaste tiden i mitt liv, men det var då jag lovade mig själv att aldrig bli fjortis. And thats good right?




Celie före                                         celie efter


Men nu har min kära syster förändrats en hel del kolla bara på denna bilden.
Hon tillochmed säger att hon älskar mig, hon saknar mig och skämmer bort mig med massa paket.
Hon springer inte runt med party toppar eller små klänningar mitt i vinten och hon kan gå till skolan osminkad. Hon har blivit så förändrad!
Men jag kan inte annat en att älska det. För detta har fört mig och celie så mycket närmre. Och jag ser fram emot att få tillbaka en storasyster och inte en lillasyster från norge!

visste ni att celie fick i straff av sin familj att gå i snösko för hon inte kan laga mat föresten?


nej nu ska pappas lillaflicka och han själv åka hem till min Farmor, hon fyller 70 idag så grattis till henne!
Sen är det plugg och städ som gäller. Kommer säkert inte kunna uppdatera så mycket nu på ett par dar för jag har ju jobbet att sköta. Men jag lovar att lägga upp ett litet video inlägg när jag är tillbaka :)




Kommentarer
Postat av: Ina

Ja gör ett skoj video inlägg på Celiy (Celie)!

Det skulle vara as roligt och se!



& Berätta mer om hennes fjortis tider!

Gillar din blogg! =)

2010-03-12 @ 05:01:03
Postat av: hanna

hur gammal är du ? X)

2010-03-13 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0