USA

Hej bloggen , nu börjar mitt uppdaterande kring tankar, funderingar och allt som har med mitt vardasliv att göra.



Jag heter Tua och är 16 år. Jag pluggar på Jenny Nyströmsskolan i Kalmar där jag valt att inrikta mig på estet,teater.
Jag är en väldigt målinriktad tjej med många drömmar och mål i livet.

På denhär bloggen kommer ni att kunna följa mitt år som utbytesstudent i U S A 2011-2012. Men tills dess, så kommer ni få läsa om alla tankar och funderingar kring U S A.

Att inte veta vart jag är påväg är hemskt.
detta är något jag alltid drömt om och längtat efter.
Paniken griper tag i mitt hjärta. Jag insåg just vilken resa detta kommer bli.
Visst är jag 100% förberädd på att detta kommer bli ett tufft år, ett väldigt annurlunda år med massor av hemlängtan.
Jag skulle egenligen vilja åka nu på en gång, för så mycket längtar jag.
Jag är så redo, men samtidigt kommer jag aldrig bli redo att lämna min familj och de vänner som verkligen betyder något.
Det är hemskt att behöva lämna min underbara klass. Att komma hem och inte få gå i ES10B längre.
Men jag är så förberädd på allt detta, det är jag verkligen.
Jag tvivlar inte heller en sekund på att jag kommer klara det, och att de blir de bästa året i mitt liv.

Det här är tankar som susar förbi mig hela tiden. Jag blir så tom av tanken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0