drömma sig bort

Det är mindre än 99dagar kvar.

Jag kan inte undgå att tänka på det! Blir så glad när man ser solen skina varje morgon, när man går till skolan med sina svenska skolböcker och vet att om bara 3 månader bor man på andra sidan atlanten och att skolväskan är full med skolböcker på engelska. Alla gator man krossar på väg till skolan byts plötsligt ut till namn som 7th street and so on.

Jag funderar jätte mycket över hur min första skoldag kommer se ut. Hur min skoluniform kommer vara, och om jag kommer passa in. Jag vet att alla studenter på skolan får välja själva vad dem har för skoluniformer på sig, men de finns en viss dress code att följa med färg passform , längd och typ av plagg att välja.
Tänk om jag kommer med det som är helt ute?
Förmodligen kommer första skoldagen gå toppen. Alla kommer säkert redan veta vem jag är eftersom att Louise min hostmum känner många studenter på skolan alla kommer säker vara precis lika excited som jag över vem den nya svenska blonda tjejen är. Fast jag kommer undra vilka alla är, hur dom är och vilka som kommer bli mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0