EF mötet

4dagar sedan jag uppdaterade! Inte bra alls, Lovar att uppdatera mera under mitt lov.

Fick ett mail från EF angående EF mötet, jag ska dit den 28 maj någon annan som också har tid då :)?

förövrigt så är vädret underbart och jag sticker till gotland redan på onsdag, efter de lär jag inte uppdatera förens vi anländer till stockholm på måndag.

annars inget nytt om USA. Kom ihåg att de är alltid lika kul när ni har frågor att komma med!




Uppdate: Nu har jag smakat 3 av de nya glasssorterna! ska betygssätta när jag tryckt i mig allihoppa... kan ta ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: louise

jag ska också på det mötet :D

2011-04-19 @ 11:59:45
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0