En månad och fler ska de bli

Ville bara berätta att min datorsladd är helt död... Så jag får en ny om ca TVÅ VECKOR (!!!)
Därför kommer uppdateringen vara väldigt dålig tyvärr.
Men i varje fall , jag har glömt att berätta en sak ! Oscar ( MR X ) och jag firade en månad i fredags.
Det är så piss att vi inte kunde träffats, hade gärna velat gosa ner mig i soffan med honom. Speciellt eftersom jag är sjuk och har halsfluss ( fast det kanske jag redan berättat? minns inte )
Nu var det meningen att jag skulle lägga ut en bild på honom som jag tänkte sno från facebook eftersom jag inte har några bilder på honom på denna dator.. men de funkade inte att sno från facebook. Får väl lura min man att skicka en bild till mig lite senare ( ni behöver inte berätta för honom att jag tänkt lägga ut den här ;)
Sedan har jag en fråga till dig: Hur träffades du och Mr.X och vad är det som är så speciellt med honom?
Jag tror redan jag har pratat om att jag och Oscar träffades via EF föreningen vi åker till USA med. Kolla arkivet!
Och speciellt om Oscar, kul att du frågar för jag trodde ni skulle tröttna på min blogg om jag bloggade om hur mycket jag tycker om Oscar.
Oscar har hundra fina sidor och man slutar aldrig förvånas av att man hitta nya. Han är verkligen min dröm kille. Har alltid beskrivit min kille som en blond, blåögd drömprins i lagom lång längd och med världens finaste personlighet. En kille man kan skämta med, och prata med om allt. En kille som står ut med mig och alla mina helt galna sidor av mig själv. En kille som kan ta hand om mig och ger mig stöd men även en kille som låter mig komma in i hans liv och ta plats. Som låter mig veta vad det är som han vill eller känner.
I evighet har jag letat efter denna man, trodde nartuligtvis inte att han ens fanns, men Oscar är det levande beviset haha. Jag är så kär i Oscar! På riktigt. Och det absolut bästa med honom är att det spelar ingen roll vad vi gör eller säger för vi har alltid lika roligt tillsammans. Han är jätte rolig att umgås med, och jätte gosig att gosa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0