Om killar i usa

Kära läsare, ni är för underbara!
Nu ska jag fortsätta svara på frågor, jätte kul att ni kommer med flera hela tiden eftersom min blogg är till för att ni ska få fråga och kanske själva bli lite intresserade om utbytesstudent året.

Ja undra hur nervös du är inför att träffa amerikanska grabbar :P man har ju hört om att dom ska vara väldigt kåta av si och inte vilja vara ens vän utan bara vara en sån man ligger med..som om kan förlora sin oksuld med. vågar man lita på killar som kompis eller träffar man mest tjejer?? funderar sjäklv på att åka nåt år

/kimpis

Jadu Kimpis, jag är inte ett dugg nervös över att träffa de amerikanska grabbarna. Jag tror delvis att dem är som folk säger, och eftersom jag är svensk kommer nog kanske killarna tro att jag är som många tror att vi svenska är   ( vill ligga med allt och alla).
Men jag är en sån tjej som bara måste ha killkompisar omkring mig. Jag får damp av att enbart hänga med tjejer eftersom jag kan tycka att många tjejer har konstiga sätt att vara på ( killar är lite mer lättare ) Sen är tjejer sådana som gärna bråkar om små saker och sådant står jag inte ut med. Har haft för många sådana kompisföhållanden i mitt liv. Så nej , jag kommer inte undvika att umgås med boysen i usa. Om dem gör något så är jag inte den tjejen som inte säger något. Jag brukar vara väldigt tuff mot killar och sätta dem på plats. Jag är inte rädd för att visa mina åsikter om saker och ting och skulle jag hamna i den situationen att en kille vill ligga med mig så kommer jag absolut sätta ner foten. Jag har ju min underbara pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0