Satan i Gatan

Jag vill sätta mig i parken med mina nya raybans och dricka cola iförd en långklänning och de där gladiatorsandalerna jag länge suktat efter. Med ett stort högtalar system spelandes Veronica Maggios nya album satan i gatan... min nya drog. jordgubbar doppade i choklad, med en fin makeup fixad från mitt M.A.C smink...

FAAAN att jag är sjuk :(

Imorgon är det valborg, då alla brukar festa ,dricka och grilla i parken. Parken som jag bor ca 100 meter ifrån. Där alla mina vänner kommer befinna sig, men jag vet inte om jag orkar. För jag dör av smärtan och spräcker sig upp i öronen. Halsen som är svullen till max och den förbannade jäkla oförmågan att äta.


Kommentarer
Postat av: TUVAALICIA

eller hur?! Hennes nya album är gud.

2011-05-02 @ 20:24:30
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej, jag åker också som utbytesstudent till sommaren, länka varandra??



Såg att du ska åka med EF, det ska jag också! Ska du på camp? :)

2011-05-03 @ 22:38:11
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0