Snart lov

Så sjukt mycket att göra hela tiden. Skönt att det snart är lov! Då ska jag åka med min kära pojk till Gotland i 6 dagar och sen åker vi vidare till honom och jag ska stanna där yttligare 6dar. Dock så är min pojkvän inte den smartaste på jorden om man säger så...
Hade nemligen frågat tusen gånger ifall han hade påsklov samtidigt som mig och han instämde med att JAA det har jag. Fast nu kollade han upp det igen och det visade sig att han har skola när vi kommer tillbaka till Stockholm! Så jag kommer få vara ensam hemma på dagarna. Men han lovade att gottgöra mig och se till att komma hem på alla håltimmar. Sen är det ju faktiskt valborg och jag och Oscar har inte riktigt några planer för vad vi ska göra ännu men vi får se helt enkelt!

Angående USA så har Min världfamilj inte svarat på mitt mail ännu fast jag vet att dom har läst det. Lite tråkigt eftersom jag så gärna vill veta lite mer om Idaho.. menmen dom är iaf i L.A nu !!! Hoppas verkligen att dom vill åka dit fler gånger för jag skulle så gärna vilja besöka LA när jag är i USA!
Har även mailat min IEC men dem har heller inte svarat... blä. Förövrigt så är det snart avresemöte i Stockholm som jag ska gå på och sen ska jag in till Amerikanskaambassaden för att fixa mitt visum. Tiden går fort och innan jag ens vet ordet av det så sitter jag på planet påväg till campet.



Mamma och hennes kille befinner sig i Thailand i 2 veckor, och hon hinner inte komma hem förens jag åker iväg så vi är ifrån varandra i en hel månad. Och snart är det faktiskt inte alls långt kvar till USA så mamma vart jätte ledsen av att missa en hel månad med mig haha! Jag hoppas på att hon köper en stor fin resväska om sticker ut lite från mängden som jag önskade mig till USA resan. Vill att tiden ska gå lite fortare så jag får biljetterna och kan ringa och fråga om hur många väskor man får ta med till USA. Förmodligen bara en vilket suger då jag verkligen inte vill lämna alla mina fina skor och andra kläder här hemma.. även om jag vet att modet är annorlunda där borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0