Svar igen

Hej bloggen!

Har varit lite borta ett tag pga. 40graders feber och en extrem halsfluss som går upp i öronen på mig.
Men nu börjar jag komma på fötter igen och tänkte besvara frågor.

Jätte kul med frågor hörreni! Fråga MERA!




*Hur känner du inför resan? ångrar du dig inte ibland? är du blyg eller hur tror du att det kommer vara första dagen med värdfamiljen?
Svar:


Jag är långt ifrån blyg som person. Jag är väligt öppen och har väligt lätt för att prata med människor så det blir nog inga problem. Men sen är det ju alltid jobbigt att prata engelska med riktiga amerikanare men världfamiljen lär vara väl förberädda på att man kanske inte talar perfekt engelska med en gång.
Sen inför resan så går det upp och ner. Jag har tagit upp det tidigare i bloggen att de är först när man bokar och betalar resan som man fattar..
Det är både sjukt jobbig men samtidigt skit kul. Man blir väldigt tom känslomessigt eftersom man vet vad man ger sig in på men samtidigt inte.
Det är en stor lättnad för mig att veta vart i USA jag ska. Och att jag redan fått chansen att prata med min världfamilj.  Men jag är säker på att utbytesstudentåret kommer bli ett väldigt bra år min världfamilj är ju toppen trevliga och precis som jag önskat mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Tua!



Har haft koll på din blogg ett bra tag nu och jag måste bara säga att den är hur bra som helst! Allt från ditt liv till kärlek. Sedan vill jag bara säga Grattis till en månad med din kille, Mr X som du kallar honom. Du kanske borde skriva ett inlägg om att ni nu har varit tillsammans en månad, tror att han skulle gilla det.



Sedan har jag en fråga till dig: Hur träffades du och Mr.X och vad är det som är så speciellt med honom?.

2011-04-02 @ 20:47:33
Postat av: kimpelåmpen

ja undra hur nervös du är inför att träffa amerikanska grabbar :P man har ju hört om att dom ska vara väldigt kåta av si och inte vilja vara ens vän utan bara vara en sån man ligger med..som om kan förlora sin oksuld med. vågar man lita på killar som kompis eller träffar man mest tjejer?? funderar sjäklv på att åka nåt år



/kimpis

2011-04-02 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0