00.00 hos er



Hey bloggen!

jag har som vanligt fullt upp vilket bara är roligt. Idag har vi varit på min första baby shower och förmodligen också sista. Det var inte de roligaste eftersom jag inte kännde någon och dem flesta var 40+ där. Men baby shower i sig var roligt, vi hade lekar och priser och massa annat. Och något som är typiskt Amerikanskt är också att dem verkligen överdriver med dekorationer här för bara små fester. Vilket gör allt mycket roligare faktiskt.

Ser definitift fram emot julen när man får se alla dekorerade hus och ge bort fina presenter och kort,

alltid lika roligt att gå och strosa i matbutikernas present avdelning. Stort stort med massa fina dekorationer, balonger och allt möjligt kul.


Nu ska jag hjälpa Kortnai med de sista inför vår BBQ som vi ska ha hos oss ikväll. Ska förmoligen också slänga mig i vår pool en stund!

Ikväll kommer det gäster hit och ska delta på vår BBQ och smaka vår fantatiskt goda oreosglass kaka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0