Bortskämd

Heey bloggen. Idag har vi bara varit i kyrkan än så länge. Jag och Susi fick lite nya vänner som vi ska hänga med på en amerikanskfotbolls match snart.
Det¨är så roligt för min värdmamma vill verkligen att jag och Susi ska få uppleva en riktigt stor amerikansk prom och homecomming. Så därför försöker hon presentera oss för killar som går på stora skolor så dom kan fråga oss till prom.  Än så länge har vi inte träffat så många men förhoppningsvis får vi oss varsin promdate både på den stora skolan och på våra egna skolor haha!

Men i varje fall skolan börjar på onsdag. Ska bli så kul att träffa alla och få vänner. Även om jag klarar mig bra med Susi ;) emh imorgon är de min värdsyrra Britneys födelsedag. Hon fyller 2år så vi ska fira henne lite. Jag kan visa vad jag köpt till henne sen!
Sen ska vi kanske ut och skjuta med stora vapen! naajs.

näherre nu ska dra pusshej





När man blir bortskämd av de ständigt soliga vädret ute blir de lätt kyligt när man kommer in på kvällen. Älskar att chilla med min onepice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0