Ennu en dag med massvis av nya erfarenheter

Borde verkligen sova nu för jag ska upp tidigt imorgon och göra något vädligt roligt men farligt ;) vad de är får ni veta senare.
Men jag ska slänga in ett inlägg här först med bilder för att uppdatera er om min dag med drivein movie och pizza bak.

Mötte upp ett par utbytesstudenter hos en kille från Kina som bor i ett vädligt fint hus. Jag är den kortaste tjejen på bilden om ni undrar.. hah


Helt fatastiskt fin utsikt från huset. Som ni ser bor vi i ett väligt tort ( nästan öken ) klimat här med massa berg. Något jag inte alls är van vid, och som jag bara älskar.


Susi och jag!


Kortnai visar stolt upp att hon är min värdmamma


utbytesstudent och jacob


Jacob och jag


Britney och jag!


min hostdad Phillip visar stolt upp sin pizza


dock råkade han tappa en del..




Drive in movie , förlåt för dålig bild men lincen blev typ smutsig


Vi tjejer myser i bilen och kollar på filmen.

Så hur de funkar med Drive in movie är vädligt enkelt och skojj. Man kör in sin bil på området och parkera med baksidan mot skärmen. Sen har dem flesta amerikaner en stor bil så de fäller ner 3raden i bilen åt andra hållet och gör de till en soffa. Sen har man bagaeluckan öppen och sen tar man med sig massa täcken och stuff. De är faktiskt jätte mysigt och man ser otroligt bra.
Dessutom fungerar ljudet skit bra eftersom de automatiskt koppals upp till en speciel " radiokanal" så man får ljudet direkt ur bilen.

Men nu ska jag sova för imorgon ska jag som sagt göra massor med roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0