.,.

Har dina vänner varit stöttande sen du bestämde dig att åka? Hur reagerade folk när du sa att du skulle till USA?
Vilka regler är det som gäller på skolan?
Har du hittat några amerikanska vänner än?
Är amerikanska killar annorlunda än svenska killar?
Vilken är din favoritaffär i USA? :)

Hoppas du har det bra!


Jag har gammla vänner som vetat om min USA resa en lång tid, dem har alltid varit söttande i alla längen. Men jag umgås helt ärligt inte så mycket med vänner sedan högstadiet eftersom det var en väldigt jobbig period i mitt liv stundtals och jag trivdes inthe med alla människor omkring mig.
När jag sedan började gymnasiet hade jag redan börjat boka min resa till USA. Därför visste min klass redan innan jag började få vänner att jag skulle lämna dem 1år senare. Men mina vänner har alltid söta kick ass kommetarer som bara får en att må bättre. Har världens sötaste vänner när de kommer till att uppmuntra mig till vad jag verkligen vill göra. Visst, såklart har dem sagt " du får inte åka" men jag vet alltid innerst inne att dom vill att jag ska leva mina drömmar.

Jag har hittat en bunt amerikanska vänner. Vänner som verkligen är jätte trevliga än så länge, men de har bara gått 3 skoldagar så jag känner dem såklart inte så bra. Men jag känner mig helt klart välkommen.

Amerikanska killar är ganska olika mot Svenska killar. Vissa ameirkanska killar är väligt snygga och dem är definitif mer "mjuka" till sin personlighet än vad svenska killar är. Dem har mer respekt för tjejer men dem flirtar precis lika mycket som svenska killar. Visst har vi väligt snygga killar i sverige, men dem blir lixom inte så " snygga" om man tänker på deras personlighet. Amerikanska killar har oftast alltid en väldigt härlig och charmig personlighet lixom.

favoritaffär här i USA måste vara forever 21 om de gäller kläder. Och Sephora om de gäller smink helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0