Footballgame och en speciell inbjudan

Igår var det min och Susis första amerikanska football game. Vi åkte med Mariah och Taylor för att kolla in söta killar och träffa annat folk.
Vi hade skit roligt och som vanligt så var man populär bland folket. Hittade dessutom en kille som kunde lite svenska som jag hade jätte roligt åt.

Typ den enda bilden jag tog. Försökte hitta nummer 15 i laget efter matchen eftersom han kom fram till mig under en fest och presenterade sig som nummer 15 och frågade om vi skulle dansa. Jag svarade nej eftersom jag inte ville dansa med honom till ne lugn kärlekssång. Då blev han helt paff och sa " Ingen säger nej till mig " haha. Tydligen så gjorde jag de ;)

Emh sen hände en annan rolig sak också. Vi köpte redbull drinkar av några killar som vi alla tjejer tyckte såg skit bra ut. Så ville en kille att jag skulle gå fram till dem och fråga om skjuts hem eller i varje fall prata med dem när dem inte hade några kunder. Så de gjorde jag!.. allt slutade med en vägbeskrivning till deras butik för at få gratisdrinkar på Måndag. Sen ville en av killarna jag jag personligen skulle fråga efter honom när jag kom dit ^^ najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0