Hör upp blivande utbytesstudenter!


Dehär är min riktigt coola mobil. EJ mobilkamera eller musik.. men den funkar! Köpte den som sagt eftersom de är de billigaste alternativet om man vill ha fritt sms inom USA och obegränsad telefontid.
Så jag tänkte erbjuda vem som helst som åker som utbytesstudent till USA 2012-2013 att ta över min telefon gratis. Det enda man behöver betala i månaden för denna telefon är ca 30dollar.
eran vanliga mobil kommer att funka här, men då kommer ni behöva betala 60 dollar i månaden för samma tjänster. eller om ni åker med Ef och använder EF simkort kan jag meddela att de är betydligt dyrare än detta. Så hojta till om ni vill ha den efter mitt utbytesstudent år här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0