Idaho arts

Nu har jag regristerat mig för skolan. Det är som jag många gånger innan berättat så är det en Teater skola!
Skolan är helt fantastisk och jag älskar den redan. Alla verkar vara så excited över att ha mig där på skolan så de ska bli så himmla kul.

Jag ville som sagt bli Senior, men jag blev Junior vilket betyder att jag är i 11 klass vilket jag skulle varit i Sverige nu också. Men för min del känns de faktiskt ganska bra att jag inte blev Senior nu för då behöver jag inte ta lika svåra klasser.


Period termin 1.
1 US history
2 English
3 Dance 2
4 Advanced Acting
5 Audition Choir
6 Geomentry S1
7 Study hall ( man gör läxan istället för att göra den hemma ;)

Känner mig helnöjd med mitt schema. Inser nu vilka erfarenheter jag kommer att efter ett år på denna skolan. Nog om att jag får sjunga och dansa men jag kommer också ta den svåraste kursen i Acting och uppträda en hel del. Allt på engelska.
Justnu är jag så glad! :D



HAHAA... i skolan behöver man ID kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0