Krig!

Sorry bloggen att de va ca 2 dagar sedan jag skrev här!

Men nu är det helg och de betyder uppdatering!


Så i skolan har vi sånnhär typiska highschool musical bord. ( föresten de tog mig 5min att lista ut vad table hette på hette på svenska. Jag har tydligen redan börjat tappa orden) som vi äter vid i skol cafeterian. Och precis som i filmerna har alla grupper sina egna bord. Jag har tittat mitt gäng i skolan som jag äter med varje dag. Skulle väl säga att dem är dem populära. Dom söta killarna och dom väldigt gulliga tjejerna. Så i varje fall idag när vi kom ut på gräset så hade någon tagit vårt bord. Det är absolut förbjuden, som en oskriven regel. Så vi gick dit och stirrade på dem tills dem gav sig iväg. Haha! lite roligt tycker jag..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0