Min födelsedag

Idag är min födelsedag, 17år nuda vilket betyder bara 1år kvar tills man är 18. Gud va gammal jag börjar bli haha.

Min födelsedag har varit awsome. De började med att jag kom till skolan och mina söta vänner hade bakat en jätte stor tårta till mig som vi delade på vid lunch ^^, Min lärare hade tagit med sig choklad också och alla sjöng sånger dagen lång.

När jag kom hem så väntade familjen hemma i sverige på mig och sa grattis via skype och dessutom skickade dem mig en jätte söt video när dom sjunger min favoritlåt  17 år av veronica maggio. Sen hade även min söta klass i sverige gjort en läsning med sång.!

Sen åkte jag och Kortnai för jag hämta böcker och åka till en butik där man kan köpa saker från Sverige. Medans alla hemma fixade iordning middagen ( som jag inte visste va de va )
Bilderna få säga resten...


Jacob klädde upp sig inför min födelsedag med sin nya kostym för halloween.


Min rektion när jag såg middagen..


Middagen hade Susi gjort, de va SVENSKA KÖTTBULLAR OCH LINDONSYLT MED POPATIS OCH MAJSKOLV<3 tror ni jag dog? bästa jag ätit på länge. världens söstaste syrra.


Jag och svenska lingonsylten från FELIX!


Leter efter paketen som barnen gömt överallt! failade lite!


Hittaden min första present en morgonrock!


hittade min andra present en spargris som jag ville ha :D!


Min spargris , att spara till skor ^^, haha sött


Söta grandma och grandpa


Min födelsedagstårta, brownie cheeskake


mitt fina halsband med matchanden öronhängen från min grandma och grandpa


Phillip använder mina nya grejjer ^^


Glad flicka!


haha min amerikanska fejk smile som jag kallar de :D


Min fina present från Susi<3 Ett hjärta till mitt fina tomas sabo armband

tack för alla gratulationer idag<3 Tack mormor och morfar där hemma i Sverige , jag fick eran hälsning av mamma idag. Puss puss på er alla

Föresten har jag inte fått paketet från Sverige än... hoppas de kommer snart!

Kommentarer
Postat av: -'Amanda |

Grattis på födelsedagen :D

Vilken toppen dag du verkar ha haft :D

2011-08-30 @ 09:21:05
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0