Min Hostfamiliy är underbar

Ja eftersom jag inte är kvar på EF camp längre så har ni säkert listat ut att jag kommit fram till min värfamilj.
Dom har helt underbara och jag älskar att bo här. Mitt rum ska ni få se bilder på senare eller kanske en video på.

Hur som helst så kommer bilderna upp senare. Vi plannerar senare i veckan att åka till en park, gå på mallet som ligger bara några minuter från mig( dom har Macy's outlet där med 70% off året om) Sen ska vi på baseboll game och en vattenpark. Sen kanske jag ska åka ring efter båt och sådana grejjer.
Har helt eneklt fullt upp med att träffa folk och göra aktiviteter. Idag kommer nog Annette hit och umgås med mig medans jag passar barnen eftersom Kortnai och Phillip ska till sjukhuset.

PUSS PUSS på er så hörs vi senare ikväll kanske;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0