När första resan tar slut

Hej bloggen!

Nu är jag äntligen tillbaka från min lilla paus. Om ni undrar vad som har hänt så har jag åkt ifrån camp. Sista dagen på camp hade vi ett disco och fyverkerier vilket var awsome.
Dock kändes de jätte tugnt att lämna alla mina vänner från camp som har kommit mig väldigt nära. Speciellt min lärare Mr Fendall som var något extra för många elever på campet. Kommer sakna hans lektioner och allt roligt vi haft tillsammans i vår klass.

Hursomhelst, de var fett jobbigt att lämna alla bakom sig, jag var bland dom första som drog och trårarna bara rann ner längst kinden på alla av oss. EF camp är något jag alltid kommer att minnas och alla som funderar på att åka dit. TA chansen för det är verkligen riktigt roligt. Dock inser man nog inte det för ens campet är över.

Här är lite bilder som jag inte postat än.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0