Netflix, film när du vill



Så nu tänkte jag berätta vad de var för awsome program som jag berättade om i förra videobloggen...

När jag kom hit berättade min värdfamilj om något som heter Netflix som är ett program man har i TV:n. Ungefär som spotify..
Där finns nästan värdens alla filmer och de är bara att klicka på dem och sen kan man se filmen. Det är vädligt populärt här i USA och kostar runt 7dollar i månaden. Vilket är ingeting för så mycket filmer. Snacka om att kvällen är räddad alla dar i veckan.

Hur som helst.. skulle dem inte ha någon av dem filmerna man vill se kan man beställa hem och få den dagen efter.

Ibland önskar man att Sverige kunde varit lite snabbare med att skaffa samma system. Men de kommer väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0