Systrarna populär

De roligaste med att vara utbytesstudent är att alla vill träffa dig. Jag och Susi har fått jätte många inbjudningar till grejer hit och dit som vi verkligen ser fram emot.

Denna helgen ska vi tex På ett  Poolparty och sen kolla på Amerikans football game för att träffa fotbollskillarna efteråt. Dem går på en stor skola och ser verkligen fram emot att träffa oss ^^, ( PROM DATE WHOO ) för dem vill veta vilka utbytesstudenterna är. Tydligen är de ganska populärt att bjuda ut utbytesstudenter till prom.

Sen nästa vecka är också ganska awsome:

Måndag: Min födelsedag :D Födelsedagsparty!!! yeaH " sen jag va 17år, 17år i staden där jag växte upp och såg märker du hur fort de går " osv!

Tisdag: Jag Suis och några killar från skolan ska ut och dricka caffe. Dem ska lära mig att gilla de! hah

Onsdag:

Torsdag: CANADA OCH WASHINGTOON!!! WOHO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0