En dag på shoppingcentret

Så jag antar att ni är nyfikna om vad jag har att säga om shoppingen här! Och jag är sååå glad för att jag bor i storstaden för butikerna här är stora och najsa.

Mina absolut favorit affärer är bland annat

Victoria secrets ( såklart )
Forever 21 ( som HM fast bättre )
Abercombie
Hollister
Sephora ( massa bra smink )


Susi utanför mallet


Kärlek.. ville ha allt där inne med Susi stoppade mig.. tydligen måste man spara pengar :(


Susi och jag :)


påsarna


Starbucks Mango smoothie


Victoria Secret


Kollade efter promdress


Dagens shopping innehöll , victoria secrets body scrub


Shorts!


baksidan


en söt stickad tröja från Forever 21, med en liten ficka på bröstet


Mjukis shorts :)


ansiktskräm, cocobutter,läppglans och en eyeliner

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du lever min dröm! ska vi byta? Eskilstuna mot USA? Vad sägs vad sägs? Kanske inte ... Jaja, ville bara säga att jag följer varje steg du tar, typ. Ingen förföljelse direkt, mer spion-liknande förföljelse. Inte lika farligt alltså. Oj, hjälp. mitt första intryck blir som en galen tonåring. Men va? Då är det ju rätt! haha! Iallafall, tycker det är kul att läsa om en massa amerikanska grejer och sånt. så här har du en trogen läsare. Gör ett inlägg där du pratar engelska, kulkul.

vill du läsa om vad jag gör i kalla sverige, ja då har du bloggen där uppe. men jag skriver typ aldrig så det är egentligen slöseri med tid :)nu vet du det! Vi hörs någon annan gång, hejs!



(eller, xoxo GossipGirl)



(Och JA! Jag vet att jag borde byta mailadress... att ha samma som den man gjorde i tvåan är lite segt)

2011-08-12 @ 16:08:43
URL: http://pranked.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0