Så var första skoldagen klar


Ni ser inte min skoluniform så väl. Men de kommer bättre bilder
Första skoldagen var fantastiskt!

Levde livet som rockstar idag om jag ska va ärlig. De börjarde i min första klass US history där jag satte mig själv vid ett bord när jag kom in. 3 sekunder senare vad mitt bord fyllt med 6 killar. Skolans populäraste killar som frågade mig massvis med frågor. Dem är skit trevliga!

Varje lektion jag hade var med olika klasser så jag fick ganska mycket uppmärksamhet. Alla ropade mitt namn i korridoren osv. När de blev dags för lunch kom ett gäng tjejer och killar och frågade mig om jag ville sitta med dem så de gjorde jag. Hade med mig min egna skollunch eftersom dem som erbjuds på skolan är ohälsosam.

Under dom sista lektionerna gick jag lite vilse men min nya bästis ( en av killarna från US history ) den blonda killen ( som jag glömt namnet på :( ) hjälpte mig som tur var. Första dagen på en amerikansk skola va verkligen som på film. Alla olika gäng vid olika bord. När klockan ringde så skulle alla vara i sina klassrum annars fick man 10 minus poäng. Killarna gick med mig till min lektion för att lämna mig och sedan när lektionen var slut för att hämta upp mig.

Dessutom älskar jag alla mina lektioner förutom US history och Matte då.
Kan berätta mer senare nu ska jag byta om .. har fortfarande skoluniformen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0