Brand på skolan

Hejsan svejsan blöggen..


Så jag måste börja med att berätta något förfärligt som hände igår. Vi hade en riktig brand på skolan! Alla var tvugna att evakuera så rektorn ropade ut i högtalaren att vi skulle gå ut på gräset. Tydligen var man tvungen att vara knäppt tyst också. Jag fattade ingeting så Grath i min klass ( kommer från Kina )  och jag gick där och pratade utan att ens tänka på att ingen annan hade panik. Så vi fick lite skäll senare när läraren förklarade reglerna. Tydligen är de en "säkerhets grej" att inte prata. haha

Men i varje fall. Branden var tydligen jätte liten men de va en elledning som brann så brandmännen var tvunga att hälla pulver på de som orsakade massa rök osv. Därför fick vi gå hem tiigare igår. Ganska najs!
Dessvärre var vi dock tvunga att vara i skolan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0