2012, ring klocka ring.

Nyår,

klockan slår 12 hos er om inte mindre än 3h och 40min.

Därför slänger jag in mina nyårslöften här

*Ha ett sjukt bra sista halvår i USA
* Va snyggast på prom och ha en jättefin klänning
* Övervinna kärleken och äntligen börja ett riktigt förhållande med killen jag vill ha!
* Ha en dunder sommar i Sverige
* Fixa sommarens festaste fest när jag är hemma i Sverige
* Skrämma livet ur mina fina vänner genom att inte berätta när jag kommer hem ;)
* GÅ PÅ KROGEN!!!
* Skaffa ett sommarjobb med frihet i hopp om att kunna vara ledig med Mr X.
* Skicka hem 4väskor fyllda med kläder te sverige


GOTT NYTT ÅR PÅ ER :)

Kommentarer
Postat av: Världens bästa julia :)

Och att fira världens bästa mig när jag tar studenten!

Saknar dig min bästa vän, vi syns 2012 hörrö du du :)



Amicitia vincit omnia! <3

2011-12-31 @ 23:08:00
URL: http://juliaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0