Anonyma frågor

Gillar din nya hårfärg, det ser jättefint ut! :D
Har lite frågor...
Hur nära är du och Susie? Är ni som systrar, menar jag?
Vilka umgås du med? Kan du inte berätta lite om dina vänner liksom :) Vad dom heter och lite om dom...
Har du det fortfarande bra hos din värdfamilj? :)
Har du tappat svenskan efter att ha pratat engelska så mycket?
Är EF bra som organisation??

Ha det bra! kram!


Susi och jag står väligt nära varandra vilket känns super duper :) Vi är precis som systrar och delar på allt. Pratar känslor och umgås helatiden.

Mina närmsta vänner heter: Dennis, Michael, Moises, Sandy, Susi, Nate, BJ, Chiara, Cami, Jendrik, Fredrik, ah osv.! Kan faktiskt försöka få några bilder på dem under kvällen så kan jag skriva ngra ord om dem :)

Jag har det fortfarande kanon bra hos min familj, de är helgoa och jag kommer alltid att älska dem. Dem har verkligen blivit min familj och vi har lovat varandra att hålla kontakten livet ut. Jag känner mig älskad av dem då dem tycker de är viktigt att påminna mig och susi hur mkt dem älskar oss! Mina grandparents är också en del i min amerikanska familj och jag älskar dem till tusen. Jag är otroligt glad och lycklig att dem har hostat mig och jag kunde nog aldrig fått det bättre.

Svenskan... hur vare med den.. emh jo.. Den SUGER! alltså när jag bloggar så försöker jag undvika att skriva vissa ord. För jag glömmer vad de heter! När jag ska förklara ngt på svenska i skype med mamma så är det vädligt svårt, ibland övergår jag till engelska ord för de är så mycket lättare!


EF är för övrigt världens bästa orginistation, Känner mig skit nöjd och jag har verkligen fått vad jag betalt för. Dem bryr sig och tar hand om dig hela vägen på din resa vilket jag tycker är skit bra.
Vill man byta familj så får man de med en gång om man inte skulle känna sig lycklig i sin familj.
Man märker att för dem handlar de faktiskt inte om pengar, de handlar om att vi som betalt får vad vi betalar för. Bra service! Så tummen upp till EF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0