Football game

Denna helgen har varit en super rolig helg. I fredags hade vi pepparkaksbak hos våra kusiner "uncle monkey" som vi kallar honom (:
jag var den enda tonåringen som gjorde ett pepparkakshus haha! ägde ut barnen och gjorde ett slott.

sen när lördagen kom åkte vi ut till Boise för att gå på ett Boise state game. Hur coolt som helst. Dem hade världens grymmaste invigning av matchen med flygplan som körde över arenan och sådant. Kommer lägga ut en video senare (: Sen efter de åkte vi till en club för att festa på Not silent night alla klädde sig skit horigt. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig av USA som alltid ska göra en sådan stor sak med hur man klär sig. Ingen klyfta någonstanns osv. Helst ska man ju täcka axlarna också. Men vi hade de skit grymt och vår raggnings replik under kvällen blev
 
" hey you, are you an exchangestudent"?
" No? why?"
"Oh you just look so scandinavian, I'm from Sweden btw"
" Really? Do you want to dance"?

Hahha , föresten. Uppräckte att folk här i USA verkligen inte kan dansa. Killarna måste också alltid fråga tjejerna om dom vill dansa. Nivet när killen ställer sig bakom tjejen och håller henne på höfterna. Aja, vi blev populära den kvällen..Dock åkte vi hem tidigt de är ju de stjärnor gör eller? Inte av den anledningen dock, utan för vi tyckte deras musiksmak sög. Istället hoppade vi i grandmas utomhus jacuzzi. Satt där med en kall cola till klockan blev midnatt och somnade starax därefter. Vi 4, Susi, Jag, Sandy och Grace.

en toppen weekend helt enkelt. USA är som bäst just nu.


Och ja, de är Rapunzel står utanför sitt slott.. Ja hon kanske klippte håret? vadå fet? Hon har faktiskt på sig en one piece!




stolt. De är ju trots allt mitt första pepparkakshus som jag bygger helt på egen hand


Haha ja, man bor ju i självaste " Land of potatoes " som vi säger.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0