Lucia i America

Godmorgon bloggen,

visseligen är de inte morgon hos er längre. Men hos mig är det!
Har precis haft ett långt samtal med mamma vilket var väldigt mysigt. Håller på att ladda upp fler videos på bloggen också enbart för er.

Idag kl 7 på morgonen gick jag Lucia tåg för min värdfamilj. Hade bestämt mig för detta sendan jag kom. Så jag fixade lite glitter, röda ljus och svenska pepparkakor. Stack även till dollar store för att köpa alla barnen en liten extra julklapp.

Så jag drog med Susi min värdsyrra och förklarade vad Lucia tyckte de lät kul att göra så hon gick också med. Som min täna.

Väckte upp hela familjen med att gå in i deras rum och sjunga. Sedan fick de sina paket. Jag sjöng sankta Lucia och tänd ett ljus. Dem tyckte de var vackert (:

På Tisdag är de Lucia i Sverige. Då ska jag visa vad det är för skolan! De ska bli kul (:


Susi och jag, nyvakna ! haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0