Mycket att göra

  • God morgon bloggen!

    Sjukt dålig uppdatering på senaste. Beror mestadels på att jag har haft mycket att göra nu såhär när vi precis haft lov. Alla är stressade över att de endast är 3veckor kvar i skolan. Inklusive jag.
    Här i USA har man final exams i alla klasser innan jullov + 100andra uppsatser att göra vilket suger.
    Starbucks, Flying M och alla dessa andra caffé shoppar kommer bli mina bästa vänner under dessa veckor.

    Igår var jag och Susi ensamma hemma så vi passade på att bjuda över vänner för en film kväll. Hade en jätte trevlig kväll med alla. De flesta stack hem kl 10 eller något. Tillslut var det bara Moises som vart kvar! Han är nog helt klart min alldra bästa amerikanska vän. Han är så urgullig och omtänksam, dessutom kan jag berättta verkligen allt för honom. På Thanksgiving skickade han ett så fint kort till mig som fick mig att skratta. Ja den killen vet helt enkelt hur man förgyller min dag. Precis vad jag behöver när de blir jobbigt :)

    Känner förtillfälet att jag sviker mina blogg läsare nu när jag faktiskt inte har tid för bloggen. Har tjatat på mig själv i flera dagar att jag måste ladda upp videosarna vilket jag såklart ska få tummen ur röven och göra... hoppas jag... Nej jag ska! Jag lovar att försöka få de gjort idag också.
    Sen ska jag väl bli en aning djup och försöka skriva till några fina brev som jag skickar med i familjens julklappar.

    Skirver en lista här så jag inte glömmer:
  • Plugga inför Historia Prov. Samt göra läxa.
  • Skriva till mina sista brev
  • Springa till affären för att köpa dem 2 sista julklapparna
  • Försöka hitta bra priser på Converse till min kusin.
  • Beställa en ny bok.
  • Posta mina vidos på bloggen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0