Övrigt denna veckan

Fler saker som har hänt under veckan.

Har haft många föereställningar. Bland annat med dansen. Vi visade upp våran final exam inför skolan där vi gjorde en preformance med "Chanse dance" som går ut på att man slår en tänrning och blir indelade i slumpvisa grupper. Sen slår man tärningen igen, då får man sina danssteg man måste göra. Man knycklar ihop dem i lappar och drar sedan upp den en och en. Då får man veta i vilken ordning man ska göra dansen i. Efter det får man ett papper och en penna. Då ska man måla random sträck utan att titta på papperet.När vi var klara fick vi reda på att de var i den direktionen vi skulle dansa i.

Vi fick 2 veckor på oss att sätta ihop dansen på ett sådant krativt sätt som vi kunde med de steg vi var tvunga att göra osv. När de sedan blev dags att uppträda fick vi slupvist slå tärningen igen och en sång gick på streion. Då var de bara att uppträda, fasten vi aldrig förr hade sätt dansen. Skit kul! Blev himmla roligt (:

I onsdags hämtade även grandpa upp mig från skolan med Susi. Då åkte vi hem till dem för att bara umgås, trodde jag och susi. För de va de vi hade frågat om att få göra. Istället tar Grandma och grandpa ut oss på reasturang. Vi åt 3rätters och hade de jätte mysigt. Älskar dem, är så glad att jag har dem. De hjälper mig att inte vara ledsen över att min farmor dog, 3 veckor efter jag lämnat sverige. När vi var fädriga med middagen åkte vi runt i Nampa för att kolla på alla galna juldekorationer. Jätte vackert :)

Annars har de bara varit en vanlig vecka. Kan kanppt fatta hur nära de är till julafton dock. Denna veckan börjar final exams. Kommer att ha dem varje dag nu. Jobbigt, men de är bara att hålla i.

Å juste, jag var på Susis choir consert också! De va vackert :)


haha random hus som jag passerar varje dag. Julkrubban täcker halva deras hus. ganska kul


haha jag och Jacob. Älskar barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0