Tack till er

Tack för cred kära läsare !

Mer bilder kommer på området där jag bor (: Kanske gör en video också. Imorgon ska jag gå till rektorn och se om hon accepterar att jag tar bilder på skolan. Eftersom de är egentligen inte tillåtet.. men jag som är utbytesstudent burkar ha många fördelar så!

Håller på att ladda upp min första video, av alla fem! Men den är bara på 5% efter en halvtimme så... de kan ta en liten stund.

Föressten, fick ett paket från Sverige idag. Överlycklig! tack kära släkten!

Facelook från min Choir ( kör ) konsert. emh.. ja min säng ser lite obäddad ut.. men nu är den bäddad! endast för mamma, mormor, moster annica och alla andra petinoga folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0