helt slut

Jag är helt slut nu! Kom nyss hem från jobbet, vi har handlat och precis packat upp hela väskan. Det är som att resa utomlands varje helg när man packar väskan.

Lite små trassel när jag skulle ladda upp bilderna från igår också. Skit! Jag får helt enkelt ta tag i det i morgon för just nu så är jag bara så himmla trött.
Nu ska jag käka lite mat, göra något gott att drick och krypa ner i bubbelbadet med badskum och hårinpackning och allt sådant. Sen ska jag bannemig lägga mig på spikmattan och kolla på Solsidan sen dyker jag nog ner i sängen.

Nu är det 12 dagar kvar till premiär, shit pommes ! Premiären känns så långt borta just nu, fast det bara är 12 dagar kvar.


Här är iaf en bild från gårdagens outfit.
Puss bloggen vi hörs i morgon på alla<3dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0