Som bambi på hal is

Hejsan bloggen!

Ursäktar mig för att jag bloggat dåligt igår och idag. Jag har helt enkelt inte orkat, just nu har jag precis vaknat. Sov en hel timme utan att vakna såhär på en Fredag. Väldigt ovanligt att jag gör de, kanske lider jag av sömn brist? Jag känner mig i varje fall fortfarade vädligt trött.

Här kommer en bildbom från igår då vi åkte skridskor med skolan.


Tove


mina skridskor ben!


Otilia innan hon tog sig ut på isen


Tilda


Grandma! eller neh så heter hon inte..Linnea juste!


Snygg pose där Linnea!


Mette i farten! Egentligen ser hon ut som Veronica Maggio! ni ska se i verkligheten:D


Flygplan


Otilia och Tilda


Enda bilden på mig från dagen.


Toves konst


söt becka!


Jussans konster


Esteter på skridsko banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0