Stökigt

God morgon Bloggen!

eller , ja nu börjar det ju bli eftermiddag men iaf! Jag har studiedag idag så jag har redan satt igång att städa. Egentligen borde man väl göra något kul sånnahär dagar. Men mina kära flickor är ute i Hestra och åker skidor. Skulle egentligen också med men jag har aldrig åkt skidor förr och att göra det såhär innan premiären va nog inte så smart. Jag hader säkert brytit benen! Så nu stannar jag hemma och rensar lådor istället.
Fast jag rensar här hemma i mina lådor ganska ofta så blir de så stökigt och man hittar alltid något nytt att slänga. Sjukt är det.


Det är stökigt när man rensar! Ska verkligen försöka rensa ut ALLT onödigt. Datorn ska också rensas lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0