att stå på scen varje helg.

sitter och försöker få ihop mitt liv. Tro det eller ej, men det kommer bli tight enda tills jag åker till USA.

Jag längtar sååå efter jobbet, och jag hoppas jag kommer ha tid för det i år.
Som vissa av er kanske vet så jobbade jag som dansare för en av landets top 7 revyer förra året.
Iår ska jag dock bli omplacerad till en ungdomsgrupp på scen och fylla ut scenen så mycket som möjligt med dans och annat.

Det är så grymt mycket tid som krävs av att jobba såhär och jag och mina flickor i ungdomsgruppen blir som en familj varje tid på detta året. Men i år är första året då jag också går gymnasium samtidigt. Och eftersom jag går Estet teater så kommer jag ha en massa uppvisningar där samtidigt och det kommer bli så mycket all hålla reda på.
Så , jag måste verkligen plannera detta.

Men destu fortare det går, destu tidigare får jag åka till usa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0