EF camp


I den här kategorin kommer ni kunna följa mig på camp.

Innan jag anläder till min värdfamilj kommer jag mellanlanda i Boston för en 2 veckors camp med alla studenter från EF.
Här läser ni om mina första intryck av vad Usa har att erbjuda, och allt om vilka människor jag träffar och om vad jag gör.
Jag kommer bjuda på massvis med bilder från disco och shopping dagar.

Ett helt nytt land , en helt ny kultur och flera tusentals exalterade personer på samma plats.

-Kan knappt vänta tills jag får skriva här

Kommentarer
Postat av: Amanda Borg

Hej, jag ska också åka som utbytesstudent med EF i sommar. Ska även på camp, tänkte bara att de kunde vara kul att vet ngn annan som ska göra samma grej  ha det bra.

2011-01-17 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0