Falkenberg dag 1

Hej kära blogg :)

Kul att ha nya läsare här. ( syrrans gamla iof )

Efter en heltokig helg i Falkenberg har jag nu kommit hem till min kära dator!
Fanns tyvärr inget internet på mitt hotellrum och jag hade ingen som helst lust att blogga i lobbyn. Hoppas ni förstår!
Dethär med bloggen känns ovanligt för mig, med nya läsare så förväntar jag mig att jag kanske får en del elaka kommentarer vilket kommer kännas konstigt. Kanske ska sluta vara så personlig som alla andra bloggare? Näda

Här kommer bildbomb från Falkenberg.


påväg till falkenberg körde vi lotto i bussen, pengarna gick till ett barnhem. Jag tog hem storpriset och vann ett hemmaspa. Kan visa er sen.


Efter fem timmars bussresa var vi äntligen framme i Falkeberg.
Nu väntade bara yttligare tre timmars väntan tills vi skulle gå ut. Jag sysselsatte mig med att försöka få internet vilket inte funkade.


Vi bodde precis vid vattnet där de spelar in buskisar om sommrarna:) ( bröllop och jäkelskap osv. )


Fixade oss inför kvällen.
Jag körde på grårosa skuggade ögon med ett rosa läppstift.
Fjäder öronhängen från Ginatricot.


Efter en lång väntan satt vi äntligen på plats. Det vi egentligen åkt hit för att se.
Falkenbergsrevyn Glödhett. En super föreställning med sveriges bästa revy. Helt fantastiskt, mycket insperation till våran egna revy.


Såhär glada var jag och Felicia efter förestälningen.



Jag och Emilia vid middagen.

När vi kom tillbaka till Hotellet igen blev det middag.
Förätten bestod av en skagenröra och Huvudrätten var Oxfile planka. min favorit!
Resten av kvällen blev det bara massa dans och liveband som spelade :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken trevlig helg vi hade :D Kram på dig!

2011-01-18 @ 14:02:46
URL: http://desidero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0