Fredagstänk


Jag gjorde just ett personlighets test som faktiskt stämde oehört bra in på mig.

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Det är många av mina närmsta som säkert vet att jag drömmer om att bli skådis.
Enda sedan jag var 5år har jag vetat vad jag har velat och jag är fortfarande sjukt envis med att jag kan bli allt jag vill.

Jag måste tacka min mamma för min starka vilja, tacka mina föräldrar för deras uppmuntran i att man alltid ska tro på sig själv.
Jag tror på mig själv oehört mycket. Jag tror att, om man vill något tillräckligt mycket så har man alla chanser i världen att bli det. Mig är det ingen som knäcker eller hoppar på.

Jag vet att jag har stora drömmar och att de kanske är helt omöjliga att nå i mångas ögon,
Men man kan inte alltid lyssa på andra och göra som andra säger, man måste känna efter vad det är man verkligen vill. Man måste tro på att man kan nå sina mål och aldrig ge upp.
Alla kommer möta sina hinder i livet, alla kommer någonsin känna sig knäckta och vilja ge upp.
Men det tänker inte jag göra.

Så alla fina läsare, tro på er själva :) Ni kan bara ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0