Hemma SPA

Sådär .

Känner mig lite som en ny människa även om jag fortfarande är trött och känner mig varm.



Nu kommer tipsen på en hemma spa kväll.

* fyll badkaret med lyxiga produkter.
I det här fallet brukar jag hälla i badskum och badsalt och sätta på bubbelbadkaret

* lägg ansiktsmask. rekomenderar chokladmask som jag testare idag . Luktar mums!

* Schamponerar håret jag brukar köra på silvershampo

* Peelar kroppen. Medans shampot och ansiktsmasken sitter i ett tag brukar jag peela hela kroppen

* tvätta sedan tvättar jag ur alla produkter, både ansiktsmask , peeling och shampo

* hårinpacking Nu lägger jag i en hårinpackning

* raka benen Medans hårinpackingen sitter i brukar jag raka benen. viktigt att använda sig av ngn slags rak gel för bäst resultat.

* tvätta Sedan tvättar jag ur håret och lägger i ett balsam som jag tvättar ur efter bara någon minut.

Sen brukar jag åkterfukta ansiktet när jag kommer upp ur badet. Smöjer även in benen i bodyspray och sen lägger i värmeskydd i håret. Viktigt att inte röra håret eller handukstorka det, de är väldigt vädligt ömtåligt när det är blött.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor/text till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 @ 15:26:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0