kasta sig ut.

Hej bloggen :)

vädret är piss och jag har ingen lust alls att gå ut.
Jag och Mr X har suttit och planerat hela morgonen , han ska komma till mig vecka nio ..awh!

Dessutom fick jag ett samtal av min chef,  jag bestämde mig för att tacka nej till jobberbjudandet då jag faktiskt känner att det inte riktigt kommer funka. Och varför tänker jag inte ta här.

Det känns ändo ganska skönt att tacka nej till jobbet, det finns många anledningar till varför och även om jag älskar att stå på scen så har jag gjort detta i 2år nu och jag känner att det är dags att slänga sig ut från stupet så får vi se vart vingarna bär helt enkelt .




Här är två bhar jag special beställt. Ganska fina faktiskt , skit svårt att hitta bhar i min stolek som är lite mer ungdoms bhar! Men äntligen, hoppas de kommer snart :( är i stooort behov av dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0